Via de knop ‘Mijn account’ rechts bovenaan, kan je je bestellingen, abonnementen, profiel, saldo en wachtwoord beheren en uitloggen.
1. Mijn bestellingen
Onder ‘Mijn bestellingen’ vind je een overzicht van je bestellingen. Je ziet daar welke bestelling je wanneer geplaatst hebt en voor welk afhaalpunt. Je kan deze niet meer annuleren. Je kan deze bestelling wel bekijken en opnieuw bestellen. Indien je opnieuw bestelt, wordt je eerdere bestelling volledig toegevoegd aan je winkelmand. In je winkelmand kan je de hoeveelheden aanpassen of bestellingen verwijderen.
2. Mijn abonnementen
Onder ‘Mijn abonnementen’ zie je al je lopende abonnementen. Elke abonnement beheer je afzonderlijk via ‘abonnement beheren’. Je kan per abonnement het aantal wijzigen, eenzelfde abonnement toevoegen of je abonnement verwijderen, je kan je afhaalpunt of je bestelschema wijzigen.
De bestellingen van je abonnement lopen automatisch onbeperkt door zolang je voldoende beschikbaar saldo hebt. Je kan je abonnement tijdelijk stopzetten. Indien je donderdag van de week die volgt geen pakket wenst, geef je dat ten laatste de zondag voordien door.
Wil je je abonnement definitief stopzetten, dan verwijder je hier je abonnement.
3. Mijn profiel
Hier kan je je persoonlijke gegevens nakijken en aanpassen.
4. Mijn saldo
Hier zie je de historiek van je saldo en kan je saldo toevoegen. Als je een gelukkige bent die een cadeaubon ontving, kan je die hier inbrengen.
5. Mijn wachtwoord
Je wachtwoord kan je hier wijzigen.
6. Uitloggen
Meld je af en haal je bestelling op!